Inter Cars saviem klientiem nodrošina iespējami labāko un ātrāko servisu vairākus gadus Latvijā un 15 citās Eiropas valstīs. Iepazīsties un uzzini vairāk par mūsu uzņēmumu un kļūsti par klientu!
Publicēšanas datums: 2024-11-08
Saldus filiāles vadītājs – veiksmes atslēga slēpjas komandas stiprināšanā
Runājot vienlaikus gan par lielāko izaicinājumu, gan par gandarījuma brīžiem, Inter Cars Latvija Saldus filiāles vadītājs Klāvs Prūsis atklāj – šī filiāle ir gan viena no disciplinētākajām, gan saliedētākajām, kam pamatā ir nemitīgs komandas stiprināšanas darbs.
Jūs vadāt šo filiāli no pašas pirmās dienas! Turklāt Inter Cars Latvija ir arī Jūsu pirmā darbavieta – diezgan zīmīgi!
Jā, laikos, kad pavisam normāli ir ja darbavieta mainās ik pa trim gadiem, kā jau daudzi Inter Cars, esmu šeit krietni, krietni ilgāk! Kopumā esmu te nostrādājis 12 gadus, un tā ir mana pirmā darba vieta. Sāku strādāt par noliktavas darbinieku un šoferi, pēc tam biju pārdevējs, tad menedžeris un nu jau gandrīz trīs gadus esmu filiāles vadītājs Saldū.
Saldus filiāli es varu no tās atvēršanas brīža. Līdz ar to esmu bijis klāt arī visiem sagatavošanās darbiem – sākot no filiāles vietas atrašanas, komandas komplektēšanas beidzot ar preču pieņemšanu.
Trīs gadi nav pārāk ilgs mūžs filiālei, taču filiāle ir izaugusi gan klientu daudzuma ziņa, gan audzējot ikmēneša apgrozījumu katru gadu.
Kā Jūs īsumā raksturotu “Inter Cars Latvija” Saldus filiāli? Kas Jums pašam ir lielākais gandarījums un lielākie izaicinājumi, to vadot?
Pamatīgākais darbs ir nemitīga komandas stiprināšana, man ir jāiepazīst visi darbinieki un jāmāk viņus visus saliedēt, šis darbs notiek bez apstājas. Tad lielākais gandarījums ir, kad darbinieks ir izpratis sistēmu un dara visu pareizi. Saldus komandā darbojas 12 cilvēki – katram ir savi pienākumi, taču vajadzības gadījumā citi darbinieki var aizvietot, ja kāds ir, piemēram, saslimis vai nepieciešama brīvdiena.
Kāda ir filiāles struktūra, kā tiek organizēts darbs, lai komanda būtu gan ar augstu atbildības sajūtu, gan – saliedēta?
Kā jau minēju – viss balstās komandas darbā. piemēram, preces piegāde līdz klientam ir vairākos soļos: Prece tiek pārbaudīta un pieņemta noliktavā, to dara noliktavas darbinieki un arī šoferi. Kad visas preces pieņemtas, tad tiek sūtīti saraksti ar precēm, kuras jāsavāc katram klientam, to arī dara gan noliktavas darbinieki, gan šoferi. Brīdī kad visas preces savāktas un sašķirotas, tad noteiktajos laikos preces tiek saliktas piegādes transportā un nogādātas klientiem.
Šie soļi ir vieni no svarīgākajiem, jo filiālē ir izveidota sistēma ar izbraukšanas laikiem, kuri tiek precīzi ievēroti un klienti jau joko, ka pēc mūsu piegādēm viņi var regulēt pulksteni.
Pēc šī posma notiek klientu apkalpošana klātienē filiālē un telefoniski – te darbojas pārdevēji ar pieredzi, kuri var palīdzēt klientam gan atrast vajadzīgo detaļu, gan palīdzēt nomainīt slotiņas un arī palīdzēt, piemēram, iznest smagākas detaļas klientam līdz automašīnai. Tālāk klienti nonāk pie maksāšanas vai rēķinu izrakstīšanas, arī tas ir svarīgs posms, kur darbojas mūsu kasiere – viņai vienmēr jābūt laipnai un saprotošai. Šķiet, ka tas ir sīkums, taču – arī no svara! Savukārt klientiem, kuriem ir nepieciešams līgums vai individuālā pieeja dažādos jautājumos, tiek piesaistīts klienta apkalpošanas menedžeris.
Mūsdienās daudz tiek runāts par work – life balance (darba-atpūtas līdzsvars – red.). Kāda ir Jūsu pieeja šajā jautājumā?
Protams! Cilvēkiem ir arī sava privātā dzīve un, lai atvieglotu dažādas vajadzības, kas rodas ārpus darba, mums ir elastīga pieeja darbinieku vajadzībām. Ir izveidota sistēma, ka visus darbiniekus var “piesegt” kāds cits no komandas. Piemēram, noliktavas darbinieks var veikt arī piegādes, ja ir nepieciešamība. Arī filiāles vadītājs var veikt piegādes vajadzības gadījumos. Līdz ar to 99,9% darbinieki zina, ka varēs dabūt brīvu dienu, ja tādu vajadzēs. Tāpat mūsu darbiniekiem ir iespēja braukt mājās ar darba transportu.