Publicēšanas datums: 2024-09-30

Inter Cars auto flotes vadītājs: Galvenais komandā atrast to, kas katram vislabāk padodas

Atrast savu nišu, kas aizrauj, pilnveidot sevi tajā un izmantot iespējas augt komandā - Gvido Kalniņš, Inter Cars Latvija autoflotes vadītājs, uzņēmumā strādā jau astoņus gadus, sākotnēji darba gaitas viņš uzsāka kā garantiju speciālists, bet soli pa solim kļuva par uzņēmuma autoparka vadītāju, par kuru tagad tur rūpi kopā ar kolēģi Mārtiņu. Patlaban visaugstāk uzņēmumā auto flotes nodaļa vērtē visu nodaļu spējas sadarboties un komandu!

Esat ārkārtīgi svarīga Inter Cars "loģistikas zobratiņa" vadītājs - pārvaldāt un vadāt Inter Cars auto parku. Sakiet, ko tas nozīmē praksē, kā izskatās Jūsu un Jūsu kolēģa ikdienas darbs?

Pārvaldīt Inter Cars auto parku nozīmē, ka manā un mana kolēģa Mārtiņa pārziņā ir gan biroja automašīnas, gan arī ilgtermiņa nomas automašīnas. Tāpat arī mēs apkalpojam mūsu klientu jau esošos autoparkus, kuros kopumā ir ap 500 automašīnām. Ar kolēģi palīdzam organizēt remontu autoservisos, kā arī rezerves daļu sagādi. Tā ir auto flotes projekta būtība – visādos veidos palīdzēt mūsu klientiem, lai viņi varētu mazāk domāt par auto remontiem un vairāk pievērsties savam biznesam.

Mūsu ikdienas darbs ir sekot līdz visām tehniskajām un juridiskajām lietām. Tā ir gan tehnisko apkopju pieteikšana servisā, gan daļu sagādāšana, tehniskās apskates, vinješu sagādāšana busiņiem utt. Tāpat ikdienas darbā ir arī visas tās lietas, kas ir saistītas ar apdrošināšanu un apdrošināšanas gadījumiem.

Paši savā, auto flotes, nodaļā esam divi darbinieki - gana efektīvi un mēs varam viens otru aizstāt. Darba specifika ir tāda, ka principā mums ir jābūt 24/7 sasniedzamiem. Es vairāk atbildu par tehniskajiem risinājumiem, kalkulācijām utt., bet kolēģis Mārtiņš - par klientu piesaisti un remontu organizēšanu autoservisos. Esam tos darbiņus tā sadalījuši, lai katrs dara to, kas viņam vairāk padodas. Ikdienas darbā noteikti kolēģim Mārtiņam ir lielākais “paldies” no manis.


Kāda ir sadarbība ar citām uzņēmuma nodaļām?

Ja automašīnām rodas kādas tehniskas ķibeles, tās ir jārisina nekavējoties, lai neapstātos darbi. Citu nodaļu kolēģi to zina un ir ļoti pretimnākoši un izpalīdzīgi – uzreiz gatavi sniegt savu ieguldījumu, lai šādas situācijas risinātu. Lielākā sadarbība, protams, autoflotei ir ar Loģistikas nodaļu, kura palīdz mums pēc iespējas ātrāk nodrošināt rezerves daļas no noliktavas, taču laikam jau katra nodaļa ir pelnījusi lielu “paldies” no flotes nodaļas par izpalīdzēšanu kādā no situācijām.

Cik ilgi Jūs pats jau strādājat Inter Cars Latvija? Kas ir darbā ir lielākais gandarījums un kas – darba garoziņa?

Inter Cars es strādāju jau astoņus gadus, un esmu tiešām priecīgs būt šīs komandas daļa. Savas darba gaitas es sāku garantiju speciālista amatā, līdz lēnām nonācu auto flotes projektā - tas man vienmēr šķitis tuvs un saistošs – galu galā visu savu dzīvi esmu bijis saistīts ar to kas rūc un brauc.

Tādēļ es katram ieteiktu atrast savu nišu – to darbu, kas sniedz prieku ikdienā. Varētu teikt, ka gan man, gan otram kolēģim auto flotes nodaļā gandarījumu sniedz viss, kas saistīts par un ap auto. Turklāt Inter Cars Latvija auto flotes nodaļā nav vienādu dienu - darbs visu laiku ir dinamisks un neprognozējams. Pamatlietas var saplānot, taču neviens nevar paredzēt, kur kādam auto atgadīsies ķibele, kuru būs steidzami jāatrisina. Mēs neesam no cilvēkiem, kurš varētu nostrādāt fabrikā pie konveijera, ir vajadzīga kustība un dinamika, tāpēc šis darbs dod gandarījumu. Un, protams, patīkami ir strādāt uzņēmumā, kas ir starptautisks, ļoti stabils un Latvijā savā nozarē viens no vadošajiem.

Lieliski, ka darba ikdienā ir tik daudz lietu, kas sagādā prieku un gandarījumu. Bet kas darbā ir lielākie izaicinājumi?

Patlaban Inter Cars Latvija pašu autoparkā ir aptuveni simts automašīnas. Jo lielāks paliek mūsu autoparks, jo vairāk laika tā apkalpošana un organizēšana aizņem, taču ar gadiem tas viss šķiet diezgan vienkārši, jo visi šie procesi ir “atstrādāti”.  Ja runa iet par to kas ir sarežģītāk, ir jāpadomā. Varbūt tās ir situācijas, ja kādam auto rodas problēmas ārzemēs. Taču, no otras puses, tas atkal dod tādu profesionālo asumiņu pārbaudīt savas spējas visu sakārtot.